Protams, telefons kā ierīce, sen vairs nav nekāds jaunums. Toties iespējas, ko ar to var panākt, ir milzīgas. Galvenā un nemainīgā vērtība – sazvanīt un runāt ar klientiem. Mūsdienu dinamiskajā vidē telefons ir neatņemama un neaizvietojama uzņēmējdarbības vajadzība.
Kā vēl efektīgāk rast kontaktus ar klientiem, ja ne sazvanot! Aktīva uzņēmēja ikdienas ritmā un saplānotajā grafikā, telefona zvans ir gandrīz vienīgā iespēja, kā tikt pie sarunas.
Telefonpārdošana ir ideāli piemērots pārdošanas veids, komunicējot pa telefonu. Klients tiek sazvanīts, vienojas par sarunas laiku un pārdošana var sākties! Šis darbs ir grūts, atbildīgs un arī ļoti izaicinošs. Telefonpārdevējam jāprot dzirdēt un sadzirdēt, jāprot iedziļināties klienta vajadzībās, jāprot improvizēt un atkāpties no skripta, jāprot saņemt atteikumu, dzirdēt klienta dusmas, jāizskaidro zvana mērķis, jāprot izcili pārdot, jāprot nesteidzīgi pabeigt sarunu… Tik daudz un vēl vairāk ir jāprot telefonpārdevējam!
Visu dzirdēt un pareizi izmantot!